27 februar 2010

Fiesta en la playa!

Fredag 26. februar hadde oss strandfest på stranda, der skulen ligger. Det var en fantastisk deilig dag, med bading, soling, grilling, volleyball-turnering og live-muskk frå nokre lokale musikere. Laget eg spelte med endte opp som vinnerlaget:) Morsomt!


Lill ut på kvelden gjekk etter kvart sola ned, og eg måtte nesten ta bilete av den vakre solnedgangen!
Når festen var ferdig, blei en liten gjeng igjen for å søve på gjestehuset. Vi tente bål, og kosa oss resten av kvelden saman med nokre lokale frå Nicaragua. Koselig!

2 kommentarer:

Kjersti sa...

Hei Siggen Piggen! Plutselig forstod eg at du har blogg! SÅ kjekt å lese litt om kva du gjer, eg får reiselyst av å sjå på bileta dine:-) Korleis går det med spansken? Eg er glaaaad i deg!
ps: Eg har måka 1,5 m snø frå eit hyttetak i dag, så sånn er det her i Bergen:-)

sigrid sa...

Hei på deg!! Hehe...ej trudde ej hadde sagt det ej...!
Det går bra med spansken...ganske vankelig å forstå andre prate.men klrer å seie litt sjølv:)
Du he måka 1,5 m snøv du altso! hehe...her går det mest i å "måke litervis av svette" fra kroppen..! Her e nesten 40 grader! So slik er det i León!
E alt bra med dej og din kjære Harald da?

Følgere