18 mars 2010

Så velsigna eg er som har ein så fantastisk og kjærlig familie!

I dag fekk eg ein mail av Kjersti som eg blei så glad for! Ho fekk meg til å tenke på kor heldig eg er som har ein så fantastisk familie, der vi alle er så glade i kvarandre. Fikk derfor lyst til å utrykke meg om dette på bloggen min:

Lillebror og eg på vei til kino på Moa :) Vi hadde en kjempegøy kveld!

Storesøster og eg sammen på Risøya når eg gjekk på folkhøgskule der. Det var så koselig å få besøk av deg Birgitte!

Storesøster Kjersti og kommende svoger Harald (yohooo!!), gjer seg klar for sykkeltur! Dei er alltid klar for fritidsaktiviteter ute i det fri!
Storesøster Ragnhild, Ronja (som desverre ikkje er med oss i dag) og vår kjære svoger Vegar på tur på gødøya.

Og så er det selvfølgelig vårt lille vakre under Laura! Eg savnar deg så Laura! Du er et under! Ragnhild og Vegar har vikelig skapt ei heilt vidunderlig jente!!

Mamma, pappa og lillebror på konfimasjonsdagen!

Mamma og pappa; eg er så glad for at dokke to fant kvarandre! Tusen takk for at oss he vøre so heldige å få dokke til foreldre:)

Eg er så ubeskrivelig glad i dokke alle!

2 kommentarer:

Birgitte sa...

Så fint innlegg Sigrid! Ja, vi er HELDIGE som har kvarandre.

Ragnhild sa...

Eg er heilt enig! Fint å sette ord på slik takksemd no og då. Vi er veldig heldige.

Følgere