03 juli 2011

CUBA!!!!


Da var oppholdet på Cuba over. Trist, men sant... Birgitte er der fortsatt, og eg kjenner sjølvsagt at eg godt kunne tenke meg å vere der med ho. Vi hadde tre veker sammen som var MAGISKE rett og slett! Vi hadde det så gøy og koselig saman! Vi dansa salsa kvar einaste kveld, utanom ein, dro til stranda mange ganger, besøkte Viñales (ein liten koselig landsby) og ellers tusla vi rundt i Havana og Vedado, der Birgite budde for fire år sidan. Vi hadde mange veldig gøye dager på stranda, møtte alltid folk som hadde lyst å prate. Ein dag endte vi opp med en gjeng gale cubanere, og vi endte opp med å tilbringe heile dagen der syngende, dansende, rappende og litt bading inn i mellom! Super morosamt!


Her er vi i Viniales og danser Salsa. Birgitte her med en gal cubaner, og eg med Mario.
 
 På stranda med en gjeng hærlig energiske cubanere!
Her sit vi å et deilig middag i huset vi budde i når vi var i Viniales. Dama som hjelper Birgitte med å spise maten sin heiter Martha, og er ho som Birgitte budde med i Havana for fire år sidan! Hærlig søt dame :)
 Oppe på terasse der vi budde i Viniales.
 Guida rundtur i Havana med hest og kjerre!
 Gode venner <3
 Birgitte hadde lyst å bade ved Malekon i Havana, og til slutt klarte ho å fp med seg meg og. Sidan eg ikkje hadde forberedt å bade, hoppa eg derfor uti med kleda på. Gutane syntes det var veldig morosamt at to blonde jenter ville uti og bade saman med dei, og var meir enn ivrig i å forklare oss fleire måtar vi kunne hoppe uti på :)
 Der var ei pizzeria rett over gata der vi budde i Havana, og vi blei god-kompis med guttane som jobba der! Ein dag fekk vi komme inn å lære korleis dei laga pizzaen. Så vi laga pizza til fleire av kundane som kom å bestilte!

 Mario ville sjølvsagt bestille pizza av sine to favoritt-jenter :p
 Birgitte og eg dro aleine til stranda ein dag, og Mario litt etter. Vi sendte melding med Mario, og han sa at vi måtte komme dit han satt. Vi kom, og der satt han å snakka med to cubanske gutar. Når vi kom, sa den eine guten; "Du er Sigrid, ikkje sant!" Når han sa det kjente eg han igjen, og det var ein eg hadde truffe på samme stranda sist år eg var der!! Det var utrulig morosamt å oppleve!
 Lisa, Mari og eg! Samboerne fra Buenos Aires:)
 Jentene bak baren og lager Mojito!

 Vi koste oss masse!


Posering på stranda!
Ei lita økt med tøying.

Tre fantastiske veker på Cuba <3

2 kommentarer:

Birgitte sa...

ååå! la oss reise tilbake!! For et fantastisk innlegg Sigrid :) Magiske veker, heilt sant! Gleder meg til neste gang :)

Tuli sa...

Bra at dere liker Cuba!
Malecón Dans
http://www.malecondans.no

Følgere