17 februar 2014


NEW YORK, NEW YORK!!


Da var tida inne for ei uke i New York, og eg har komt meg fram til Rocco i Queens der vi skal bo. Eg er her på tur i nabolaget mens eg venter på at mi kjære Synnøve skal komme neste dag. 

Da var Synnøve ankomt JFK flyplassen i New York, og vi er på vei tilbake fra flyplassen til Queens, NY!

Frokost på Starbucks. Så var det tid for guida tur i New York City med Rocco som guide (og fotograf)!

The Plaza

Central Park!

Lincoln Park!

Spasertur gjennom Broadway, her utanfor der "Late Show With David Letterman" er.  

Times Square:)

Vi har no koosa oss i New York i to dager sammen, g gleder oss til resten av veka! Oppdatering følger!

2 kommentarer:

Inger sa...

så kjekt å se og lese! Jeg gleder meg til MER!!

sigrid sa...

Eg er glad du liker det mamma:) Eg skal prøve å fortsette blogginga i Cincnnati også! Klem frå Sigrid!

Følgere