14 februar 2011

Kom visst med i reklamefilmen for spanskskulen "Expanish", der eg studerte i ei veke!

Første veka mi her i Buenos Aires, deltok eg i eit spanskkurs hos ein skule som heiter "Expanish". Denne veka dreiv dei på med å lage ein reklamefilm. I dag kom det ei jente fra klassa mi ved kulturstudier og sa at ho hadde sett meg på reklamefilmen til Expanish, der ho har tenkt å ta litt spanskkurs framover. Eg sjekka det ut, og der var eg visst :) Her er linken:

http://www.expanish.com/index.php

4 kommentarer:

Nina sa...

Så kult!
Hadde nesten glemt hvor herlig smilet ditt er.

Anonym sa...

Enig med Nina!! bare at jeg ikke har glemt smilet ditt...godt å se det!! Stor klem fra mamma

Vigdis sa...

Du er så søt! Herlig å se deg igjen - savner deg her i Trondheim! :)

Ida S sa...

Herlig smil, ja. Savne dæ sunshine! Vakker jente:)

Følgere