03 februar 2011

Tangokurs og milonga!

I gårkveld for Mari og eg saman med Ragnhild (venninna til Mari fra NHH) og to av hinna sine venner på tangokurs! Den eine venninna til Ragnhild har dansa tango i fleire år, så ho var lederen vår for kvelden. Eg fekk dansa masse tango, både med ho, og med mange andre flinke tangodansarar! Den siste eg dansa med var utrulig flink, og eg har aldri hatt det så gøy med å danse tango før!! Etter ei stund med tangomusikk fra anlegget, kom det et band som spilla live musikk! Dei var kjempeflinke! Så vi fekk dansa tango til livemusikk også!
Her ser dokke bilete av bandet som spilte. Det var det einaste eg fekk tatt bilete av denne kvelden.





 

2 kommentarer:

Birgitte sa...

Så kult!
Det der er jo milongaen i Calle Peru!! I samme gata der eg budde, eit kvartal lenger borte :)
Kanonbra tango-orkester!! Min favoritt!
Så heldig du er Sigrid, nyt Buenos Aires videre, eg gler meg over alt du får oppleve!

Nina sa...

Så kult!
Ser ut som du trives i Buenos Aires, kos deg videre Sigrid! :D

Følgere