25 februar 2011

Salsa i Buenos Aires!

Da har eg klart å fått tatt litt bilder frå når eg danser salsa her nede også! Det har ikkje gått ei veke utan at eg har dansa salsa, og av og til har det vore oppe i 4-5 ganger i veka! Det er utrulig GØY! For det meste danser eg på en restaurant/utested som heiter "Cuba mía". Restauranten er relativt liten, noko som skaper ei lun og god atmosfære. Han eg danser med på bilda under heiter Gustavo. Vi danser veldig mykje saman. Han er salsainstruktør, så eg får lært nye ting så og sei kvar gang!

Nokre bilete:













3 kommentarer:

Birgitte sa...

salsa baby!! <3 Fantastiske Sigrid!

Sandra sa...

ÅH! Salsa på Cubamia! HERLIG! savner salsaen, og ditt blide ansikt! (men koser oss i Afrika;) )

Ragnhild Bjørkli sa...

Ragnhild liker dette. Men skulle gjerne hatt deg mer med oss og ikke bare på Cuba Mía 24/7! ;)

Følgere